неделя, 16 май 2010 г.

Пазете гората!


Искаше ми се да участвам най-накрая в някое от предизвикателствата. Много ми допадна "Пухкаво и сладко". Моето усещане за тези неща е много по различно от общо приетото. Когато бях малка, 1-2 клас бях пощуряла по разказите на Емилиян Станев за животните и катеричката Кики. Другите деца играеха на кукли, аз на катерички... Днес не съм се променила много. За мен най-прекрасния аромат е на гора. За това като прочетох "пухкаво и сладко" първата асоциация в главата ми беше на катеричка. Ето какво сътворих:

7 коментара:

Ivolina каза...

Много оригинална картичка. Катеричката е много сладурска.

Irena каза...

Страхотна картичка, катеричката е много сладка :)

Unknown каза...

great ideas with the leaves!!! thanks so much for playing along with us at the crazy.
trish

Le каза...

много красива катеричка, много хубави цветя и лешник и цяяялата картичка страшно ме впечатли!

Nana каза...

Много оригинално хрумване с листата и жълъдчето! Радвам се да те видя с участие в Крейзито! Дано решиш да ни навестяваш по-често. :)

arcadia каза...

Лелеее страхотна е картичката!Цяла приказка можеш да разкажеш с нея.

Lyudmila каза...

Очень красиво! Сказочная открытка!